گل محمدی: خادم گفت میزبانی کرج نقص نداشت/ هرکس با خبرنگار بد رفتاری کند با من طرف است

رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از جمله مدیران ورزشی است که در همه میادین ورزشی حضوری فعال دارد تا که از نزدیک بر همه رویدادها و اتفاقات ورزشی اشراف کامل داشته باشد.

اسماعیل حیدرپور خبرگزاری خبرآنلاین - البرز: اواخر هفته گذشته مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور در سالن ورزشگاه انقلاب کرج با حضور علاقمندان پرشمار این رشته برگزار شد در همین ارتباط با مدیر کل گفتگویی را انجام دادیم که در زیر می خوانید:

** آقای گل محمدی مسابقات کشتی قهرمانی باشگاههای کشور در کرج برگزار شد، سطح مسابقات چگونه دیدید و چه نقاط ضعف و قوتی در برگزاری این مسابقات داشتید؟
• مسابقات در سطح بسیار بالایی از لحاظ فنی که همانا حضور تیم های قدرتمند کشتی در کشور بود، برخوردار بود. تیم کشتی کرج نیز اگرچه یک تیم جوان و نوپا است اما توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و من به شخصه معتقدم این تیم در مرحله بعد قادر است روی سکو قرار گیرد. از نظر برگزاری مسابقات، فدراسیون کشتی برگزاری اجرایی مسابقات را برعهده داشت اما از نظر مکان و فضای ورزشی و امکانات جانبی میزبانی بر عهده ما بود. اتفاقا نظر آقای خادم رئیس فدراسیون مثبت بود، او در پایان این مسابقات گفت همه چیز کامل بود و هیچ نقطه ضعف اجرایی وجود نداشت.

** پس در مجموع شما به میزبانی کرج نمره قبولی می دهید؟
• فکر می کنم این سوال را باید از تیم های دیگر و مدعوین بپرسید، بهرحال وقتی مسابقاتی در سطح قهرمانی باشگاههای کشور برگزار می شود می بایستی یکسری شرایط و امکانات را برای آن مهیا کرد مثل پخش زنده مسابقات از طریق تلویزیون که خوشبختانه این مهم به خوبی انجام شد. مسابقات کشتی هم از شبکه البرز پخش شد هم از شبکه سه به صورت زنده.

** اما شنیده ایم مثل اینکه اسپانسر تیم کشتی البرز از نتایج راضی نبود؟
• طبیعی است کسی که در ورزش به عنوان حامی مالی و اسپانسر حضور پیدا می کند دوست دارد تیمش بهترین عنوان را کسب کند. البته تیم کرج می تواند در مراحل بعد موفق تر عمل کند و در صورت کسب مقام بهتر به طور حتم نظر اسپانسر نیز جلب خواهد شد. البته من شخصا چیزی در این مورد نشنیده ام که آقای یوسفی مدیریت نوین چرم گله ای را مطرح یا قهر کند.

** قضیه بی احترامی به خبرنگاران مطرح شده بود در این مورد چه نظری دارید؟
• تا جایی که من اطلاع دارم بی احترامی به هیچ یک از قشر زحمتکش خبرنگار صورت نگرفته حتی من به صراحت می گویم در جایی که بنده هستم هیچ کس حق ندارد به خبرنگاران بی احترامی کند. البته من شنیدم دوستان مشکل کوچکی با روابط عمومی فدراسیون کشتی داشته اند که این مسئله هم به خیر و خوشی مرتفع شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =